Speltakken

Bevers

Ben jij tussen de 5 en 7 jaar en vind je het leuk om iedere week iets leuks te doen en lekker buiten te spelen? Kom dan bij de bevers! Hier doe je allemaal spannende dingen met kinderen die even oud zijn als jij.

Welpen

Ben jij tussen de 7 en 11 jaar en vind je het leuk om iedere week iets spannends te doen met andere kinderen van jouw leeftijd? Kom dan bij de welpen van Scouting en speel mee in de jungle!

Verkenners

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in actie? Meld je dan aan en beleef uitdagende avonturen bij de verkenners en doe hier samen met je nieuwe vrienden super gave dingen. Leer zeilen, ga op zomerkamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen!

Rowans

Ben jij tussen de 16 en 18 jaar en wil jij je eigen plannen maken? Word dan rowan! De rowans organiseren hun eigen activiteiten zoals zwerven in Zweden of op kamp in luxemburg. Ook organiseren ze spectaculaire evenementen en outdooractiviteiten.

Stam

Ben jij 18 jaar of ouder en heb je wel zin in leuke buitenlandse uitstapjes? Word dan stamlid en organiseer samen met andere jongeren je eigen kampen en activiteiten. Als je wilt kun je doorgroeien tot vrijwiller, waarbij je andere jeugleden begeleidt.